وينس مکمن عوضى....
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 68865
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : Awesome!shima
ايميلاى زيادى بين منو ميز رد و بدل شده....الان اصلا نميتونم بنويسم...فقط ميگم که يه ميل اومد واسم وسط حرفا منو ميز...حالا بعدا حسابى ميگم اگه امشب سکته هه رو نزنم...ميخواستم بش بگم آخه آدم حسابى به تو چه من دارم با ميز حرف ميزنم يهو خودتو انداختى وسط......پايينش نوشته بود وينس مکمن...حيف نميشد بش چيزى بگم چون مديره و ميتونه کارى کنه ديگه به ميز ايميل ندم.....هنوز باورم نميشه که باهاش حرفيدم........اون وقت که گفتم حلالم کنيد فقط يه جواب کوتاه داده بود....الان ديگه واقعا حلال کنيد...................

نظرات شما عزیزان:

بلاتوینز
ساعت14:42---8 بهمن 1391
اسمم میایی وبم میبینی
پاسخ: باشه....ميام


بلاتوینز
ساعت14:42---8 بهمن 1391
اسمم میایی وبم میبینی

بلاتوینز
ساعت14:03---8 بهمن 1391
میگم میتونی نظراتو تاییدشون کنی؟؟
تاييدن ديگه.


ساناز
ساعت13:57---8 بهمن 1391
خوش به حالت منم می خوام با جف بحرفم خوش بحالم؟؟؟؟ نه يه وقت کارى که من کردم نکنياااااا خيلى بده.....ديروز حالم جدى جدى بد شد

بلاتوینز
ساعت13:53---8 بهمن 1391
شیما میتونم بهت یه متن بدم واسم ترجمه کنی؟؟
انگليسيم زياد خوب نيستااااا ولى خوب متنه رو بده بينم چيه...اگه بتونم کمک ميکنم ولى با ميز که حرفيدم به مشکلى برنخوردم....:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: